Monday, October 27, 2008

DEAVALMA - bon de inventar

am:

o marioneta de portelan
o capsuna cam timida care imi pastreaza hartiile si biletelele de amor
6000 de carti
4000 de filme
un numar neprecizat de reviste
13 tricouri negre
doua perechi de blugi
3 veste cu un infinit de buzunare
doua camasi identice din canepa (hmmm)
o camasa rosie de in
o pereche de ghete nike
o pereche de bocanci
20 de perechi de chiloti negri
30 de perechi de sosete negre
o parka galbena care are 10 ani
un calculator bunicel dar cam batraior
3 brichete zippo
neste aparate foto si ce mai au ele prin buzunare
un rucsac rosu
32 de buburuze de diferite dimensiuni
o castana
o "crack pinky" din argint
un wok si un set de cutite japoneze de "chef"
pe Pulica (poveste lunga spusa scurt - un magarus de plus)
un numar pe care inca incerc sa mi-l amintesc de femei partial dizolvate
un blog (discutabil daca imi apartine, e pastrat din mila gratis pe undeva)
amintiri
prieteni
barba care uneori gazduieste stropi de apa
45 de ani

am avut:

un Harley RoadKing care mi-a daruit 12 fracturi deodata
doua pisici omorate de o fosta dizolvata
un airedale terrier

daca vreti sa stiti ceva despre toate cele de mai sus intrebati-ma, daca va doriti ceva cereti-mi.
(mi-am adus aminte pe parcurs ca mai am tot felul de chestii si le-am pus pe inventar, asta s-ar mai putea repeta...)

No comments: