Thursday, October 30, 2008

Cutia cu Maimute - RIP

Am mai murit un an.
Nu credeam ca o sa se intample asta... adica... intr-un fel... ma rog, nu conteaza.
Am mai murit un an, am mai privit tavanul o noapte, am mai calatorit in mine fara sa gasesc nimic de privit acolo. Sunt triste calatoriile in care nu ai nimic de privit. NU CONTEAZA. NU MAI CONTEAZA.
Dumnezeu sa ma odihneasca.

Ieri ne-am despartit pentru o vreme de Jerry. A fost, intr-un fel, alegerea lui si ii respect alegerea. Stiu ca as face la fel fara nici cea mai mica urma de ezitare daca as fi pus intr-o situatie similara. Fiecare dintre noi am face la fel. Am ramas doar patru acum, si ne va fi mai greu. Mai greu, si mai bine totodata, pentru ca gestul lui Jerry ne-a "trezit" intr-un fel. Cit despre consecintele gestului lui, asta, daca o sa pot sa vorbesc, o sa vorbesc alta data. Intr-un fel il invidiez. Intr-un fel...

No comments: